torengmann Skrevet 4. mai 2021 Skrevet 4. mai 2021 Hei. Jeg er på jakt etter en sensor som må måke og logge temperatur og helst luftfuktighet i et drivhus. Har et netatmo oppsett, men etter hva jeg skjønner er det ikke mulig med to utendørs moduler. Tips mottas med takknemlighet! Tor Sent fra min SM-G975F via Tapatalk Siter
Guahtdim Skrevet 5. mai 2021 Skrevet 5. mai 2021 Har du noe fra før eller er du på utkikk etter en "pakke". Hvis du har en "hjemmeautomasjonshjerne" og f.eks RfxTrx eller RFLink så er det mange trådløse temperaturmålere som kunne gitt deg begge målinger, mens "hjernen" kunne ha lagret ned data. Siter
Moskus Skrevet 6. mai 2021 Skrevet 6. mai 2021 Netatmo kjører en del statistikk på brukernes data, og jeg tipper at å tillate flere enheter (som ofte bli brukt til andre ting enn vær) ville potensielt ødelagt for det. Men SmartThings kan vel logge dette for deg? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.