NilsOF Skrevet 6. mai 2021 Skrevet 6. mai 2021 Ved et tilfelle så dumpet jeg over denne videoen: Denne er god, selv om det handler om amrikansk 120 volt. 😉 1 Siter
NilsOF Skrevet 7. mai 2021 Forfatter Skrevet 7. mai 2021 (endret) BigClive kikket også på en SSR av litt tvilsomt opphav: Han fant en triac på 16A i denne. Det store problemet med komponenter med ukjent opphav er remerking. De kan feks. ta en 10A triac og merke den som en triac på 16A. Så i verste fall finner en slik remerket triac veien inn i en SSR (som i videoen over), og resultatet er en SSR som kanskje tåler 8A, men er merket som 25A! Endret 7. mai 2021 av NilsOF 1 Siter
NilsOF Skrevet 12. mai 2021 Forfatter Skrevet 12. mai 2021 (endret) Jeg tenker å bygge meg opp et elektronikk-verksted igjen, så jeg har tatt litt research på utstyr. Selv om kina-bokser ser likedan ut så behøver ikke innmat og kvalitet være det samme: (jeg vil ikke gå for denne typen varmluftstasjon med vifta i håndtaket uansett) Endret 12. mai 2021 av NilsOF Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.