marius86 Skrevet 8. mai 2021 Skrevet 8. mai 2021 Hei Jeg har en Ikea Motion sensor. Jeg har brukt denne tidligere uten problem. Nå har jeg tatt en reset på den og fjernet den fra Deconz og HS. Nå i ettertid når jeg legger den til Deconz fungerer alt som normalt i deconz og Hue essential app. Men HS lager ikke en Device av den. (Dette har fungert før) Jeg har prøvd å starte å stoppet å startet Jovihue uten hell. Hvorfor klarer ikke HS å generere device som før ? Jeg leser ut feilmelding i Jovihue: This sensor has no device in HS... se vedlagt bilde jeg leser og ut en feilmelding i loggen i HS som eg mistenker har med denne å gjøre. Noen som har noen tips ? jeg har og prøvd å restarte hele systemet HS, Deconz osv Siter
ZoRaC Skrevet 10. mai 2021 Skrevet 10. mai 2021 Ville spurt Wim (utvikler av JowiHue). Han er kjapp til å svare og veldig hjelpsom. 1 Siter
marius86 Skrevet 10. mai 2021 Forfatter Skrevet 10. mai 2021 Konge. Jeg spurte Wim og fekk svar kjapt som du sa. Feilen min var at jeg brukte Jowiehue plugging fra HS3. Det er en egen Jowihue for HS4. Dette gjorde jeg ikke da eg migrerte til HS4 for et år siden. Alt bare fungerte når jeg installerte HS4 pluggin som egentlig overskriv HS3 pluggin og beholdt alt innhold Ikea Motion sensor fekk seg device i HS. Takk for tips Mvh Marius Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.