Fermate Skrevet 29. april 2016 Skrevet 29. april 2016 Denne gangen var det QNAP: https://www.qnap.com/solution/qiot-containers/en/ Hmm mongoDB ? Siter
Moskus Skrevet 29. april 2016 Skrevet 29. april 2016 16 minutter siden, Fermate skrev: Hmm mongoDB ? Ikke alle navn som er gode på norsk... Men til saken: Jeg synes faktisk det er trist. Verden trenger at flere blir enige om én standard, ikke at noen introduserer enda en. Jeg har en QNAP NAS som jeg er veldig fornøyd med, men jeg tviler på at QNAP kommer til å revolusjonere IoT-verdenen. Da har jeg mer tro på Rasperry Pi, Microsoft eller til og med Apple. Siter
Øyvind Skrevet 1. mai 2016 Skrevet 1. mai 2016 Slagordet de hadde pønsket ut for bilen gjorde det hele enda mer festlig. "Honda Fitta er liten utenpå - men stor når man kommer inn" Siter
Moskus Skrevet 1. mai 2016 Skrevet 1. mai 2016 Hahaha, det visste jeg ikke. Men jeg fikk hint om den bilen på HomeSeer-forumet (eller var det homerecording?), for det hadde visst vært et innslag i det amerikanske nyhetsbildet hva bilens navn kunne bety i Skandinavia. Så jeg ble henvist til en post av et par amerikanere som skrev på en måte som som om de holdt på å le seg fordervet. "Så morsomt er det ikke med bilnavn", tenket jeg... :P Siter
GeneralVirus Skrevet 1. mai 2016 Skrevet 1. mai 2016 Ble ikke Honda Fitta rebrandet til Honda Jazz. Siter
Lazarus Skrevet 1. mai 2016 Skrevet 1. mai 2016 Ble ikke Honda Fitta rebrandet til Honda Jazz. Stemmer det. :-) Sent from my GT-I9295 using Tapatalk Siter
Øyvind Skrevet 4. mai 2016 Skrevet 4. mai 2016 On 1.5.2016 at 20:37, GeneralVirus said: Ble ikke Honda Fitta rebrandet til Honda Jazz. Joda, de skandinaviske importørene fikk visstnok en sniktitt på reklamemateriellet rett før bilen kom. De tenkte nok at dette kom ikke til å bli lettsolgt, så etter en kjapp korrespondanse med Japan fikk bilen nytt navn på rekordfart Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.