bjwanvik Skrevet 12. desember 2016 Skrevet 12. desember 2016 Jeg endte plutselig opp med 4stk SG Gyro med DALI drivere her da en venninne hadde kjøpt feil.. Først ante jeg ikke hva dette var for noe overhode, men har søkt litt om Dali, og ser at det trenger vel ikke være så dumt, men jeg er veldig usikker... Kjenner noen til om dette kan styres fra HS3, i tilfelle hvilket interface må jeg ha mellom HS3 og lysene? (Med bare 4 lamper blir det kanskje fort dyrere med interface enn å kjøpe fire nye drivere ) Tanker rundt DALI på generell basis? Fordeler/Ulemper mot f.eks Z-wave? Siter
Moskus Skrevet 12. desember 2016 Skrevet 12. desember 2016 FutureHome-Stian nevnte Dali da jeg stakk innom der på lørdag. Men jeg vet ikke hva det er. Kan du fortelle litt mer om det i "ELI5" format? Denne lista her så jo ikke veldig imponerende ut: http://www1.clipsal.com/dalicontrol/products/dali_control_products Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.