mr.rs4 Skrevet 15. mai 2021 Skrevet 15. mai 2021 Trenger zigbee signaler ut til garasjen, og der ute tenkte jeg skulle sette opp Osram Smart+ Zigbee-fjernstrømbrytere. https://www.kjell.com/no/produkter/smarte-hjem/fjernstrombryter/fjernstrombryter-zigbee/osram-smart-zigbee-fjernstrombryter-p51048 Det jeg lurer om denne fungere med Athom Homey og at den videre sende zigbee signalet til andre zigbee enheter i garasjen? Siter
mr.rs4 Skrevet 15. mai 2021 Forfatter Skrevet 15. mai 2021 Kommer til å sette opp nye spotter i garasjen(over porten på utsiden) med Ikea spotter + noen Ikea 3,8kw stikk her og der, så håper jeg zigbee nettverket kommer ut til garasjen min 🙂 Siter
Axel Skrevet 20. mai 2021 Skrevet 20. mai 2021 Dette bør fungere*. Jeg mener disse Osram-produktene er skilt ut til Ledvance, så bruk Ledvance-appen istedenfor Osram-appen. Alle ZigBee-dingser som går på nettstrøm og er koblet til Homey (altså ikke via en annen bro, som Hue eller Trådfri eller Osrams bro (som jeg tror de har sluttet med)) vil snakke sammen og forlenge signalet. * Det er alltid spennende om noe faktisk fungerer med hjemmeautomasjon, og hvor lenge det fungerer. Det er ofte lurt med "trygge valg" og å enten teste ut med én av noe først eller i det minste få verifisert fra folk som har samme kombinasjon. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.