Guahtdim Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 (endret) I min modifiseringsiver så har jeg klart å ødelegge pluggen til ledningen mellom motor og oppheng. Jeg skulle ta fra hverandre og konsentrerte meg ikke godt nok slik at litt for mye kraft førte til at lederne som var satt fast i pluggen røk av. Denne fyren har de vitale mål :5.76mm høyde, 6.21mm bredde og 3.85mm dybde Er det noen som vet hva slags type dette er eller kan skaffe en slik en? Eventuelt hvis noen har en defekt Fyrtur/Kadrilj som de vil selge meg billig så ta kontakt. Bilder (litt uskarpe siden saken er så liten og jeg gikk for håndholdt) Spoiler Liggende på en 20-kroning Gul stiplet boks er kontakten Det nærmeste jeg har sett, men jeg fant ikke noe videre link til en faktisk enhent siden dette var en forklaring til hva "Outer positive lock" var. Endret 26. mai 2021 av Guahtdim oppdatert med flere bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 ... det står ikke tilfældigvis "Molex" og/eller et eller annet tall på den et sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaStrada Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Eller hva med "Micro JST"? https://www.aliexpress.com/i/32841706371.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guahtdim Skrevet 26. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2021 (endret) 28 minutes ago, Moskus said: ... det står ikke tilfældigvis "Molex" og/eller et eller annet tall på den et sted? Den er for liten til å klare å ha noe lesbar tekst trykt på seg. 26 minutes ago, LaStrada said: Eller hva med "Micro JST"? https://www.aliexpress.com/i/32841706371.html Kanskje, men de er ikke helt like i "koblingen" Flere bilder Spoiler Her på en 20 krone. Liten sak. Den er innenfor den gule stiplede boksen. Denne er den jeg har sett som ligner mest, men ikke helt Endret 26. mai 2021 av Guahtdim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guahtdim Skrevet 26. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2021 En av muligheten er at jeg "Frankensteiner" hele saken gitt at det er plass til å lage en alternativ 4 pins kontakt på baksiden av opphenget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guahtdim Skrevet 17. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2021 Jeg endte med dyreste løsningen: Kjøpte den billigste fyrtur/kadrilj jeg fant på Finn og byttet motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.