Salvesen Skrevet 13. desember 2016 Skrevet 13. desember 2016 (endret) Stemmer det at denne ikke fungerer i homeseer? Har akkurat inkludert den og får ingenting annet ut av den enn batteri status egentlig. kom over denne tråden: http://board.homeseer.com/showthread.php?t=172241 Fortsatt ingen løsning @Moskus ? EDIT: Bare for å spesifisere, det er RFID delen jeg vill ta i bruk. Men ser ikke ut som det går Fungerer fint med kode, men det er jo stress EDIT2: Ser den ikke støtter RFID ISO14443A uansett så da er jeg egentlig like langt.. Endret 13. desember 2016 av Salvesen Siter
Moskus Skrevet 13. desember 2016 Skrevet 13. desember 2016 4 timer siden, Salvesen skrev: Fortsatt ingen løsning @Moskus ? Nei. Siter
Salvesen Skrevet 13. desember 2016 Forfatter Skrevet 13. desember 2016 Et øyeblikk siden, Moskus skrev: Nei. rart det der, burde jo sjekket opp dette før jeg handlet men ble litt på impuls. Jaija får klare meg med å aktivere med kode og deaktivere via døren og RFID Siter
Marhil Skrevet 13. desember 2016 Skrevet 13. desember 2016 Her i huset er det ingen som lenger bruker RFID,verken på dør eller mini keypaden. Kode er enklere [emoji6] Siter
Salvesen Skrevet 13. desember 2016 Forfatter Skrevet 13. desember 2016 4 minutter siden, Hilmar skrev: Her i huset er det ingen som lenger bruker RFID,verken på dør eller mini keypaden. Kode er enklere Hehe for min del blir det omvendt. Jeg har RFID'en i handen konstant Men viser seg at den typen ikke støttes av denne uansett så er like langt. Klarer meg med kode også, inntil jeg finner noe annet Siter
Salvesen Skrevet 13. desember 2016 Forfatter Skrevet 13. desember 2016 13 minutter siden, Hilmar skrev: Åja, stemmer det Hehe ja så RFID er gull verdt for meg Rett før jeg installerer en Idlock på jobb så slipper jeg de hersens nøklene en gang for alle Siter
Kristian Skrevet 14. desember 2016 Skrevet 14. desember 2016 Kan man sende og motta rå z-wave kommandoer med Homeseer? Har fått satt opp en slik keypad i Indigo med kode og RFID tags vha en plugin og litt raw kommandoer, kan dele kommandoer om dette kan brukes i Homeseer. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.