kjetilkl Skrevet 8. juni 2021 Skrevet 8. juni 2021 Jeg hadde et strømbrudd i går,og når jeg startet opp HS4 etterpå så klarer den ikke å nå noen Z-wave-noder. Alt starter fint, jeg har kontakt med UZB1, og alt virker - bortsett fra at den ikke klarer å sende kommandoer til nodene, de bare feiler med at nodene ikke kan nås (har forsøkt en connectivity-test også) Noen som har noen tips? - Har forsøkt google men finner mest ting relatert til at -en- node ikke kan nås. Siter
aarpi3 Skrevet 8. juni 2021 Skrevet 8. juni 2021 Jeg hadde et tilfelle der jeg ikke fikk kontakt med nodene tidligere i år.Det eneste jeg gjorde var å ta ut og sette tilbake z-wave pinnen.Jeg hadde også tilsynelatende kontakt med pinnen.Sent from my SM-G781B using Tapatalk 2 Siter
Heggholmen Skrevet 8. juni 2021 Skrevet 8. juni 2021 Opplevd flere ganger selv, derfor anskaffet en liten UPS. Stort sett har løsningen for meg vært å bytte usb-port.Sent fra min motorola one zoom via Tapatalk Siter
Moskus Skrevet 8. juni 2021 Skrevet 8. juni 2021 Skulle til å foreslå det @aarpi3 sier: Stopp plugin'en, trekk ut pinnen, sett den i igjen (av og til må det byttes USB-port), og start plugin igjen. 1 Siter
kjetilkl Skrevet 9. juni 2021 Forfatter Skrevet 9. juni 2021 Ja det gjorde susen det Takk for hjelp. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.