GeneralVirus Skrevet 29. april 2016 Skrevet 29. april 2016 (endret) Såpevann og isskrape, men spørs om skjermen tåler det? Blir nok aldri så bra med slik folie. Endret 29. april 2016 av GeneralVirus Siter
Moskus Skrevet 29. april 2016 Forfatter Skrevet 29. april 2016 Nei, derfor jeg lurer på hva de andre "guidene" bruker. De påstår det er folie... Siter
GeneralVirus Skrevet 29. april 2016 Skrevet 29. april 2016 To veis speil har jeg sett er blitt brukt. Mulig bedre kvalitet på speilfilmen hadde hjulpet også. Siter
Fermate Skrevet 29. april 2016 Skrevet 29. april 2016 For meg ser det ut som at det vil fungere perfekt! Jif universal i små mengder og en gummi-nal Ja mulig du bør silikonere ramma først mot vann, men har du en 40" så har du en 40" Siter
GeneralVirus Skrevet 29. april 2016 Skrevet 29. april 2016 (endret) Så plutselig at jeg hadde en eldre Dell skjerm stående i hjørnet på kontoret..... Hmm. Edit: 2 faktisk... Endret 29. april 2016 av GeneralVirus Siter
GeneralVirus Skrevet 29. april 2016 Skrevet 29. april 2016 Skal se om jeg får tak i noe speilfolie imorgen, mulig de har på fargehandler eller byggvarehus. Har en plexiglassplate jeg tenkte å montere foran skjermen med folie på. Siter
Moskus Skrevet 30. april 2016 Forfatter Skrevet 30. april 2016 Vurderer å ringe en glassmester. Det kan jo ikke være så dyrt, og så kan man få det kuttet på mål av de proffe. Siter
iblis Skrevet 30. april 2016 Skrevet 30. april 2016 Hva om vi går sammen i et DIY prosjekt hvor målet er å få til et produkt som dette: Siter
Moskus Skrevet 30. april 2016 Forfatter Skrevet 30. april 2016 Ja, den der og tilsvarende ser jo unektelig bra ut. Det jo jo være "ekte glass". Men hvordan får han da til touch? "Vær med og bygg hjemmeautomasjons.no's hjemmeautomasjonsskjerm" 2 Siter
GeneralVirus Skrevet 30. april 2016 Skrevet 30. april 2016 (endret) Hvis jeg skulle gjette av tidligere erfaring som ligger kanskje ett slikt glass på rundt 1000 hos glassmester. Endret 30. april 2016 av GeneralVirus Siter
GeneralVirus Skrevet 30. april 2016 Skrevet 30. april 2016 1 hour ago, Moskus said: Ja, den der og tilsvarende ser jo unektelig bra ut. Det jo jo være "ekte glass". Men hvordan får han da til touch? "Vær med og bygg hjemmeautomasjons.no's hjemmeautomasjonsskjerm" Speilfilm på en touchskjerm? Siter
Moskus Skrevet 30. april 2016 Forfatter Skrevet 30. april 2016 4 minutter siden, GeneralVirus skrev: Speilfilm på en touchskjerm? Ja... nai... det høres jo ikke ut som en super idé, når jeg tenker meg om. Ellers så finner de speilfilmer som ligner mer på skjermbeskyttere enn folie. Siter
GeneralVirus Skrevet 30. april 2016 Skrevet 30. april 2016 49 minutes ago, Moskus said: Ja... nai... det høres jo ikke ut som en super idé, når jeg tenker meg om. Ellers så finner de speilfilmer som ligner mer på skjermbeskyttere enn folie. Eller så kan du bytte ut glassplata på touchskjermen med ett toveis speil. Siter
Lazarus Skrevet 4. april 2017 Skrevet 4. april 2017 Noen som har forsøkt med folie med noenlunde bra resultat? Jeg var innom på Biltema etter at noen nevnte at de fantes der, og det nærmeste jeg fant var en noe blank solskjerming(den helt til høyre). Er det den som anbefales av de av dere som har prøvd? Andre plasser jeg kan skaffe dette? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.