Thomas_E Skrevet 23. juli 2021 Skrevet 23. juli 2021 Har søkt litt rundt og sett 2 ulike løsninger som er nevnt ifbm styring av screens/markise: RFXtrx433XL USB HA controller og FIBARO Roller Shutter 3. Jeg er litt usikker på hva jeg skal se etter her. Jeg skal ha en markise over terrasse som blir kombi solskjerming og tak over terrasse og i tillegg skal jeg ha screens på resterende vinduer. Disse vil jeg ha noe automatikk på, men vet ikke helt hva jeg skal se etter før jeg kjøper for å sørge for at det virker. VidaXL har fine priser på markiser ser jeg, men veldig begrenset med informasjon om de med motor hvordan de virker. Screens har jeg ikke sett på enda, så der er jeg åpen for tips. Siter
Moskus Skrevet 1. august 2021 Skrevet 1. august 2021 Det er mest avhengig av hvilke motorer du har. RFX-løsningen er utmerket med eldre Somfy-motorer (og har kun en-veis-kommunikasjon), men RollerShutter fungerer fint hvis du har motorer som styres med vanlige brytere. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.