lilfire Skrevet 16. januar 2017 Skrevet 16. januar 2017 Den feilmeldingen der sier at koden prøver å hente et element i en liste som ikke finnes. Når det gjelder innstillings siden ikke lastes, har jeg lokalisert problemet. 10 timer siden, henningl skrev: Trykker inn pin (6 siffer pga yale dørlås) Dette var ukjent for meg. Skal se på det med en gang. Takk for tilbakemelding Det er funnet mye feil i 2.4 nå men dette var den største endringen og store deler er helt skrevet om så regnet med at det kom til å være noen feil - men skal innrømme at det har kommet mer enn forventet selv med 3 andre som har vært med å teste. Vel jeg prioriterer dagene mine nå for å få ut en bugfix versjon 2.5 1 Siter
TomB Skrevet 16. januar 2017 Skrevet 16. januar 2017 32 minutes ago, lilfire said: Det er funnet mye feil i 2.4 nå men dette var den største endringen og store deler er helt skrevet om så regnet med at det kom til å være noen feil - men skal innrømme at det har kommet mer enn forventet selv med 3 andre som har vært med å teste. Vel jeg prioriterer dagene mine nå for å få ut en bugfix versjon 2.5 Må bare si ifra når du har beta-versjoner klar for testing, jeg melder meg frivillig - som jeg også antar de fleste andre gjør Siter
lilfire Skrevet 17. januar 2017 Skrevet 17. januar 2017 Fikk jobba en del i går kveld, er bare en inn rapportert feil jeg ikke har klart å gjenskapte enda , men har en liten formening om hva det kan ha vært så gjort noen korrigeringer der også. Står i testsystemet mitt å kjører nå, så mulig jeg kan ha en BETA klar i kveld 1 Siter
Nettopp Skrevet 17. januar 2017 Skrevet 17. januar 2017 Kan i hvert fall melde inn at alt fungerer knirkefritt hos meg, jeg kjører da bare varmepumpe via Verisure. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.