mk1 black limited Skrevet 29. juli 2021 Del Skrevet 29. juli 2021 Jeg har en Gardena robotklipper (ved navn monstertruck :D) integrert i HA, som jeg ønsker å styre via MQTT. Jeg har prøvd med: mosquitto_pub -h ip-til-HA-mqttserver -t 'homeassistant/vacuum/monstertruck' -m '{"set": "return_to_base"}' ...uten effekt. Integrasjonen støtter følgende: vacuum.start vacuum.pause vacuum.stop vacuum.return_to_base Tips mottas med takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kim123 Skrevet 7. august 2021 Del Skrevet 7. august 2021 Trenger du å publisere via mqtt? siden integrasjonen støtter vacuum, kan du bruke følgende kode i en automasjon. Sitat - service: vacuum.return_to_base entity_id: vacuum.monstertruck https://www.home-assistant.io/integrations/vacuum/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mk1 black limited Skrevet 9. august 2021 Forfatter Del Skrevet 9. august 2021 Fikk det til via Node-Red, men takk Det jeg ikke klarer å finne ut av er hvorfor dette ikke funker via MQTT, og det er litt irriterende...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.