Fjosepose Skrevet 4. august 2021 Skrevet 4. august 2021 (endret) Hei Jeg kjøpte meg en BlueWalker PW UPS VI 800 SW her om dagen. UPSen fungerer tilsynelatende fint sammen med anbefalt software ViewPower. Problemene begynner dog når jeg skal "koble" UPS til HS4. Etter litt graving og testing så virker det som om følgende kan være problemet: 1) UPS installerer seg som "HID-compliant vendor-defines device" and "USB Inout Device" i Device Manager, og ikke eksplisitt som UPS. Jeg antar at HS4 ser etter UPS-ressurser gjennom Device Manager? 2) Programvaren? Endret 4. august 2021 av Fjosepose Siter
Fjosepose Skrevet 4. august 2021 Forfatter Skrevet 4. august 2021 @Andreaz ser ut til at du har en BlueWalker som fungerer med plugin? Hvilken programvare bruker du? Siter
psv021 Skrevet 8. august 2023 Skrevet 8. august 2023 Fant du ut av dette? Jeg lurer litt på hvilken UPS jeg bør sikte på. Tenker også å bruke den mot HS4. Siter
Fjosepose Skrevet 8. august 2023 Forfatter Skrevet 8. august 2023 Ja, jeg kjøpte denne en Powerwalker VI 850 SHL Det viktige er dog at enheten støtter «HID» for uten dette fungerer UPSen ikke med Homeseer Plug-in’en. Når enheten er HID-kompatibel så kan du også bruke Windows sine innebyggede funksjoner for å styre UPSen 4 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.