Prbz Skrevet 7. august 2021 Del Skrevet 7. august 2021 Noen som vet om en integrasjon for å kunne låse og åpne Yale Doorman igjennom Yale smart hub. Fant denne på github og installerte den gjennom HACS. Men er ikke så god på det tekniske, så er usikker på hvordan jeg setter den opp. Noen som har erfaring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kim123 Skrevet 8. august 2021 Del Skrevet 8. august 2021 (endret) Gjerne litt mer info. Normalt hvis du installerer custom_components fra hacs så må de settes opp i integrations i kontrollpanelet i Home Assistant. Da søker du de opp på vanlige måte for å installere integrasjoner. Endret 8. august 2021 av Kim123 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prbz Skrevet 18. august 2021 Forfatter Del Skrevet 18. august 2021 Takk! Fikk det til nå =). Fungerer veldig bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalle Skrevet 12. november 2021 Del Skrevet 12. november 2021 Finnes det en guide på dette? Fikk installert den via Hacks, men videre er jeg usikker på hva jeg skal gjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prbz Skrevet 12. november 2021 Forfatter Del Skrevet 12. november 2021 Når du har installert den i Hacks så går du til integrations i kontrollpanelet i Home Assistant og søker opp integrasjonen der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frodef Skrevet 2. juli 2022 Del Skrevet 2. juli 2022 Som helt nybegynner har jeg akkurat installert HA og HACS. Jeg tenkte jeg skulle integrere min Yale doorman/smart hub. Når jeg i HA går til HACS og "Explore & download repositories" så listes opp hundrevis av integrasjoner, men ingenting med "Yale" eller "Doorman". Noen tips til en fersking? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RVM Skrevet 2. juli 2022 Del Skrevet 2. juli 2022 Hvis du prøver å laste ned en integrasjon som ikke er i repoet til HACS, kan du som oftest velge "custom repository" i HACS og lime inn github-linken. Da dukker den opp som en ny tilgjengelig integrasjon i HACS. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frodef Skrevet 2. juli 2022 Del Skrevet 2. juli 2022 Tusen takk, det funket med "custom repository" fra menyen øverst til høyre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HenrikPT Skrevet 17. oktober 2022 Del Skrevet 17. oktober 2022 Hei. Ikke så veldig teknisk av meg heller... Har fulgt rådene over, men når HA ber meg logge inn, ber den om brukernavn, passord og PIN. Jeg har forsøkt med både den registrerte e-posten min og telefonnummeret mitt med og uten +47 som brukernavn, men ingenting funker. Jeg lagde en egen PIN til Home Assistant slik at loggen registrerer at det er den som åpner og ikke jeg. Passordet er nettopp endret, så jeg vet at det er rett Noen som har noen tips? Er det et brukernavn et sted som jeg ikke har funnet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.