ZoRaC Skrevet 8. august 2021 Skrevet 8. august 2021 Jeg kjører HomeSeer på en virtuell Ubuntu-maskin. Jeg har migrert denne fra ESXi 6.7 til en ny PC som kjører siste 7.0-utgave. Etter jeg gjorde det funker ikke «wait» i eventer som den skal! Se eksempel: «Ferdig med wait» dukket opp etter ca 20-30 sek og klokka er bare 14:03:17! Noen tips? Siter
Moskus Skrevet 8. august 2021 Skrevet 8. august 2021 Prøvd å slette Wait-linjen og så legge den til igjen? Siter
ZoRaC Skrevet 8. august 2021 Forfatter Skrevet 8. august 2021 Moskus skrev (Akkurat nå): Prøvd å slette Wait-linjen og så legge den til igjen? Ja, dette test-eventet et nyopprettet for anledningen. Det skjer på alle eventet som bruker «wait». Siter
ZoRaC Skrevet 8. august 2021 Forfatter Skrevet 8. august 2021 Moskus skrev (3 minutter siden): Øh... Reboot? Har prøvd det også… Siter
Moskus Skrevet 8. august 2021 Skrevet 8. august 2021 Hvis det er en trøst så kan jeg fortelle at det fungerer fint her... Ny mono-versjon? Annet som er oppdatert? Siter
ZoRaC Skrevet 8. august 2021 Forfatter Skrevet 8. august 2021 Moskus skrev (1 minutt siden): Hvis det er en trøst så kan jeg fortelle at det fungerer fint her... Ny mono-versjon? Annet som er oppdatert? Kjører siste Mono og har gjort det en stund. Jeg oppdaterte ESXi HW-versjon på VMen til 7.0 samtidig, men det burde vel ikke ha noe å si? Alt annet ser ut til å fungere normalt. Siter
Moskus Skrevet 8. august 2021 Skrevet 8. august 2021 1 minute ago, ZoRaC said: Jeg oppdaterte ESXi HW-versjon på VMen til 7.0 samtidig, men det burde vel ikke ha noe å si? Nei, det burde ikke ha noe å si, men vi ser jo at noe har skjedd... Timere er jo ikke hokus-pokus, så det er rart at det slår ut. Er alle timere slik? Er det noen tider som mer påvirket enn andre? Siter
ZoRaC Skrevet 8. august 2021 Forfatter Skrevet 8. august 2021 Moskus skrev (37 minutter siden): Er alle timere slik? Er det noen tider som mer påvirket enn andre? Bare alle «wait». Forsinkelse på device actions ser ut til å virke som det skal. Siter
Moskus Skrevet 9. august 2021 Skrevet 9. august 2021 Men alle intervaller du setter for "Wait" blir fremskyndet med ... hvor mye? Siter
ZoRaC Skrevet 10. august 2021 Forfatter Skrevet 10. august 2021 Jeg laget en ny VM, med 6.7U2 "hardware", det ser ut til å ha løst problemet... ... men hvorfor det oppstod er jeg ikke så mye klokere på... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.