Fredrick Skrevet 9. august 2021 Skrevet 9. august 2021 Hei, Noen tilbud hos Proshop, blant annet Airthings og Nest produkter https://www.proshop.no/Smart-Home-Days? 1 1 Siter
petersv Skrevet 9. august 2021 Skrevet 9. august 2021 Min erfaring med Proshop er såpass dårlig, at jeg har sluttet å handle fra de. Vanvittig lang leveringstid, eller at ting aldri blir sendt hvorpå henvendelse får vite at de aldri har hatt produktet og heller aldri kommer til å få det... Kundeservice er også et fremmedord hos de, sjekk trustpilot. Siter
Fredrick Skrevet 9. august 2021 Forfatter Skrevet 9. august 2021 Jeg på min side har ikke opplevd det samme. Wave Plus som jeg bestilte i dag er allerede på vei Enig i at Trustpilot er et godt verktøy. Tror Proshop har håndtert GPU/CPU-mangel dårligere enn mange konkurrenter blant annet. Siter
Guahtdim Skrevet 10. august 2021 Skrevet 10. august 2021 Personlig er jeg veldig fornøyd med Proshop. De leverer ikke like raskt som Komplett, men jeg har fått alt jeg har bestilt innenfor rimelig tid. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.