Fredrick Skrevet 10. august 2021 Del Skrevet 10. august 2021 (endret) Hei, Fruen har kommet med noe så sjeldent om et ønske om at jeg kjøper teknologi. Nå gjelder det å smi mens jernet er varmt, og selvsagt ikke spille bort sjansen på et bomkjøp. Bestillingen er høyttalere til barnerommene som kan være vekkerklokke. Altså at vi programmerer de til å spille musikk hverdager kl 0630 eller tilsvarende. Lydkvalitet er underordnet en enkel brukeropplevelse Magefølelsen min er at Google Home bør få til dette bedre og enklere enn andre Wi-Fi løsninger, men ville høre med dere først. Takker for alle innspill EDIT: Google Nest heter den nye ja. Da var det den jeg tenkte på Endret 11. august 2021 av Fredrick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odd Skrevet 11. august 2021 Del Skrevet 11. august 2021 Sonos / Ikea har høytalere som kan styres fra foreksempel Homeseer. Kan spille lydfil, slå på ønsket radiokanal med mere. En velklingende SYMFONISK duett fra IKEA og Sonos - IKEA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrick Skrevet 11. august 2021 Forfatter Del Skrevet 11. august 2021 Ja har jo lest at Symfonisk har relativt mye bedre lyd enn Google Nest sånn sett. Taper taleassistent da. Ikke at jeg har det i bruk per i dag, men det er jo ikke utenkelig at det kommer godt med. Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 Fredrick skrev (På 11.8.2021 den 20.00): Ja har jo lest at Symfonisk har relativt mye bedre lyd enn Google Nest sånn sett. Taper taleassistent da. Ikke at jeg har det i bruk per i dag, men det er jo ikke utenkelig at det kommer godt med. Takk https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/70o4rV/sonos-endelig-smarte-i-norge Sonos endelig smarte i Norge Åpnet for Google assistant i åtte nye land. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 Støtter de Alexa i Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrick Skrevet 13. august 2021 Forfatter Del Skrevet 13. august 2021 Erling skrev (1 time siden): https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/70o4rV/sonos-endelig-smarte-i-norge Men dette gjelder vel ikke for IKEA sine? Uansett så kjøpte jeg Google Nest nå som det var supertilbud hos Power. So far so good Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullfrode Skrevet 17. august 2021 Del Skrevet 17. august 2021 Moskus skrev (På 13.8.2021 den 17.55): Støtter de Alexa i Norge? Kjørt i flere år på Sonos One. Google fungerer vel like bra som andre googlehøyttalere(som er grunnen til at jeg kjører Alexa) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.