psv021 Skrevet 11. august 2021 Skrevet 11. august 2021 Har installert 4 x HeatIt termostat for varmekabler. I HS får jeg 3 ulike temperaturer som features/subdevices: Temperature 2, Temperature 3 og Temperature 4. Jeg antar at en er luftsensor, og en annen er gulvsensor - men er det riktig? Hvilken er hvilken, i så fall? Finner ingenting om dette i manualer eller ellers via Google... I tillegg ser jeg at det litt forskjell mellom mine fire termostater. To av termostatene gir verdi for både 2 og 4: De to andre gir kun verdi for 2: Hva betyr dette? Feilinstallering? Feil på termostat...? Siter
LaStrada Skrevet 11. august 2021 Skrevet 11. august 2021 Det står beskrevet i manualen, dog litt uklart om man ikke kjenner til begrepene og vet hva man leter etter: https://www.elektroimportoren.no/docs/lib/5430599-Brukerveiledning-5.pdf Se under «ASSOCIATION GROUPS WITH MULTICHANNEL SUPPORT». 2. Internal room sensor 3. External room sensor 4. Floor sensor Den første enheten din har gulvsensor montert. Andre enheten har ikke dette, kun intern sensor (luft-temperatur). Usikker på om termostaten må ha gulvsensor, evt luft- og gulvsensor aktivert for at denne skal dukke opp. Jeg har gulvsensor på alle termostatene mine og viser da gulv-temperatur her. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.