mike79 Skrevet 15. august 2021 Skrevet 15. august 2021 (endret) Panasonic comfort Cloud app Hva den gjør: Kontroller Panasonic Comfort Cloud -kompatible varmepumpenheter. akkurat som Android- eller Apple -appen, men fra ditt hjemmesenter 3 Comfort Cloud installation: Last opp hurtigappen til hc3. Gå til variabelpanelet og endre e -post og passord. Vent et par sekunder, og trykk deretter på på -knappen. Variabler: for å sette start temperatur i de forskjellige modes. ADVARSEL!! Ikke sett den til et tall som er større eller mindre enn din Panasonic er i stand til. så ikke sett kjølingens starttemperatur til 5 grader når minimum er 15 eller varme til 65 grader når maks er 30,. Extra: Siden der er et termometer i innvendig og utvendig enhet, så har jeg lagt til to globale variabler som du kan bruke i andre hc3 apper GlobalVariable('inside heatpump temperature') GlobalVariable('Outside heatpump') Lagt til en funksjon for å hente energi info. den kan sees via feilsøkings -knappene. ligger i Oninit og bruk funksjonen QuickApp: getHis () Planen er å lage en app som bare viser energidata og mer. Troubleshoot: Det er avgjørende at appen henter token før appen kjøres. jeg har veldig raskt internett så kan det være at med sakte internett må tidtakere justeres. ligger i Oninit viktig at de eksekveres i denne rekkefølge! fibaro.setTimeout(1500, function() QuickApp:turn1()() end) --token first fibaro.setTimeout(3000, function() QuickApp:turn2() end) --when we got token we can run the rest. fibaro.setTimeout(604800000, function() QuickApp:onInit() end) --token restart every month Ide: Ideen kom etter jeg fant @Lostfieldssin python app Comfort cloud Full Code on my Github page: Code Panasonic comfort cloud (1).fqa Endret 15. august 2021 av mike79 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.