mike79 Skrevet 21. august 2021 Del Skrevet 21. august 2021 Hei Jeg har tenkt meg at skaffe en energi måler til skapet men jeg trenger at vite faser type jeg har. Hadde tenkt på aeotec sin energi meter gen5, men dem der blir solgt i Norge er kun opp til 60 ampere, og når jeg tæller sikringer så har jeg over det. Litt rart for på aeotec sin hjemmeside står der de har opp til 120 a Noen der har forslag. Her er skapet mitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nicbra Skrevet 21. august 2021 Del Skrevet 21. august 2021 Hei, du har 230V IT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mike79 Skrevet 21. august 2021 Forfatter Del Skrevet 21. august 2021 Hvor mange faser tenker dere,ser man der på bildene og beskrivelse av kablene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrE Skrevet 21. august 2021 Del Skrevet 21. august 2021 Du har 3 faser 230V. Hovedsikringen din står plassert i etasjefordeler, der står også strømmåleren din plassert. Etasjefordeler er gjerne plassert i felles korridor / oppgang etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrick Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 Er det misfarging over seriemåleren din? Ser ut som om den går varm? Det bør sjekkes ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mike79 Skrevet 26. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2021 Fredrick skrev (11 timer siden): Er det misfarging over seriemåleren din? Ser ut som om den går varm? Det bør sjekkes ut. Trodde også det var varmt , men er støv fra den gang elektriker monterte skapet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.