tonheim Skrevet 21. desember 2016 Skrevet 21. desember 2016 https://www.fastcompany.com/3066478/mind-and-machine/mark-zuckerberg-jarvis Så betyr dette at Facebook også ønsker å kontrollere alt av hjemmeautomasjon på sikt? :-) Jarvis er jo helt klart et kult navn med historie. Siter
Merko Skrevet 21. desember 2016 Skrevet 21. desember 2016 Kan ikke si meg veldig imponert over hva han har fått til Synes vi her inne har mye bedre automatikk Sende en tekstmelding om man vil skru av\på lyset er jo 10 steg tilbake Siter
ZoRaC Skrevet 21. desember 2016 Skrevet 21. desember 2016 Han har brukt 100 timer på Jarvis, synes det er ganske bra det han har fått til med så lite tid - vi vet jo alle hvor fort tiden går når man "skal bare automatisere noe"... Siter
Lazarus Skrevet 21. desember 2016 Skrevet 21. desember 2016 5 timer siden, ZoRaC skrev: Han har brukt 100 timer på Jarvis, synes det er ganske bra det han har fått til med så lite tid - vi vet jo alle hvor fort tiden går når man "skal bare automatisere noe"... Det spørs nok hvor store utgifter han hadde for selve automasjonssystemet og hvor mye det kostet å få noen til å komme å montere+programmere. han har i grunn laget(utvidet ettersom han bruker Facebook sin) en AI til å slå av og på enheter i et hjemmeautomasjonsystem. Sitat majority of the project would be figuring out how to connect Jarvis to the various systems in his house—a Crestron home-automation system for lights, doors, and temperature Så da har han allerede fått mye tilrettelagt på forhånd. Nå skal det sies at jeg sikkert hadde brukt mye mer enn 100 timer på å lage noe tilsvarende selv. så fortsatt bra jobba. ? Siter
Moskus Skrevet 22. desember 2016 Skrevet 22. desember 2016 Tar de 100 timene med en klype salt, jeg... Siter
Lazarus Skrevet 22. desember 2016 Skrevet 22. desember 2016 5 minutter siden, Moskus skrev: Tar de 100 timene med en klype salt, jeg... Godt mulig ? Men liker stemmevalget. Den må jo legges ut open source så jeg kan bruke den hjemme... Siter
gullfrode Skrevet 22. desember 2016 Skrevet 22. desember 2016 Regner med noen legger ut en DIY her på en slik skjortekanon snart. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.