Vintage89 Skrevet 23. august 2021 Skrevet 23. august 2021 Jeg har flere fibaro homekit piller koblet bak forskjellige lysbrytere. Jeg prøvde å sette inn en impulsfjær på disse bryterne. Men det virker ikke som om pillen kan brukes til impuls? Lyset er bare på så lenge man holder inne bryteren. Noen som har fått disse piløene til å virke med impulsbrytere? Siter
Moskus Skrevet 24. august 2021 Skrevet 24. august 2021 Nøyaktig hvilken er det du har fått installert? Siter
Vintage89 Skrevet 24. august 2021 Forfatter Skrevet 24. august 2021 Det er en Fibaro Single switch for Homekit. etter nærmere undersøkelse så fant jeg at om jeg lastet ned Fibaro sin app for Homekit accesories, så kunne jeg gå inn og endre hvilken type bryter som var koblet til. Så nå løste det seg 1 Siter
Moskus Skrevet 24. august 2021 Skrevet 24. august 2021 Godt. Skulle til å si at det må være en innstilling et sted. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.