salten89 Skrevet 31. august 2021 Skrevet 31. august 2021 Hei, Har installert 2 stk. 1 bad med varmekabler og 1 stue med flexwatt varmematter. Som dere ser på bilde av Termostat Bad, så funker denne bra. Leser av både føler i termostat og føler i gulv. Oppdaterer jevnt begge 2. Måler også riktig på effekt (1622W). Men her er det motsatt med den nylig tilkoblete flexwatt. Her står den på 0.13W og klarer ikke å oppdatere både føler i termostaten og føler i gulv på likt. Har sett igjennom innstilligene til begge, og eneste forskjellen er klarer å finne er at den til VarmeGulv stue, har Sikker - S2 (Authenticated) og det har ikke Termostat Bad. Er det andre måter å gjør det på? Andre som har opplevd dette? Har måler i strømskap som måler forbruk i sanntid. Så når varmegulv stue skrus på, går forbruket opp 1600W, det som er effekten på hele gulvet, men skulle hatt dette oppvist i appen også. Håper noen har noe tips rundt dette :) Siter
Moskus Skrevet 2. september 2021 Skrevet 2. september 2021 On 31/08/2021 at 12:22, salten89 said: Har sett igjennom innstilligene til begge, og eneste forskjellen er klarer å finne er at den til VarmeGulv stue, har Sikker - S2 (Authenticated) og det har ikke Termostat Bad. Kan du selv velge om du vil velge S2 eller ei? I så fall hadde jeg lagt den til på nytt uten S2. 1 Siter
salten89 Skrevet 2. september 2021 Forfatter Skrevet 2. september 2021 Moskus skrev (1 minutt siden): Kan du selv velge om du vil velge S2 eller ei? I så fall hadde jeg lagt den til på nytt uten S2. Takk for svar. Tror kanskje eg kan det, skal prøve å fjerne enhet og legge den til igjen uten S2 og se. Kommer med oppdatering når det er prøvd ut. Siter
salten89 Skrevet 4. september 2021 Forfatter Skrevet 4. september 2021 Før eg fikk prøvd å slette enheten å lagt inn på nytt uten S2 sikkerhet, så fungerte den bare Ingenting som er bedre, men alltid greit å vite hva/hvorfor. Effekten på 0,41W stiger til 1800+ når alt blir skrudd på, så alt ser ut til å stemme nå. Snart begynne å bruke dette i det daglige (2.etg under utbygging). Da får en bare håpe på at det virker som det skal. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.