anstok Skrevet 31. august 2021 Skrevet 31. august 2021 Har lastet ned openhab app på iphone 12. har IOS 14.7.1. Jeg får bare opp instillinger på appen. Ser også ut til at jeg klarte å logge meg på hjemme, da den spurte om å få tilgang til enhetene mine. Problemet er at når jeg lukker instillingene, er siden helt hvit. Får også hvit skjerm i "Demo" Har prøvd et samme med samme resultat på en annen iphone. På android telefon funker det fint, hvertfall i "Demo". Noen tips og råd? Siter
NilsOF Skrevet 2. september 2021 Skrevet 2. september 2021 Bruker appen på ett nettbrett med IOS 14.7.1 uten problemer. Har du prøvd med flere .sitemaps? Prøv også å sette en default .stitemap. Siter
anstok Skrevet 3. september 2021 Forfatter Skrevet 3. september 2021 23 hours ago, NilsOF said: Bruker appen på ett nettbrett med IOS 14.7.1 uten problemer. Har du prøvd med flere .sitemaps? Prøv også å sette en default .stitemap. Hei, og takk for svar. Når jeg velger"Sitmap" får jeg bare hvit skjerm, med overskriften "sitemap" øverst til venstre. Til og med i Demo, så får jeg bare opp settings. Når jeg lukker settings, får jeg kun hvit skjerm. Dette er helt ulikt på anroid. Der virker demo med en gang. Siter
NilsOF Skrevet 4. september 2021 Skrevet 4. september 2021 Tror nesten du må sjekke på https://community.openhab.org Det hørest ut som en bug, rart om ingen har støtt på den før. Det er tre android -telefoner og tre ipader som jevnlig justerer ting via openhab-appen hær. Men altså ingen iphone. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.