Arnesen Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Leser jeg denne tabellen riktig, med at jo mørkere fargen er jo dårligere går protokollene sammen? at eks. "Rubicson" er dårlig match med "AC"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 ZoRaC Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 7 timer siden, Arnesen skrev: Leser jeg denne tabellen riktig, med at jo mørkere fargen er jo dårligere går protokollene sammen? at eks. "Rubicson" er dårlig match med "AC"? Jeg tolker det slik, ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 ... men kan løses hvis du har flere RFXtrx'er... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Christian Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Den 23/12/2016 klokken 8.34, Moskus skrev: ... men kan løses hvis du har flere RFXtrx'er... Kan man ha flere RFXtrx mot Vera ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Det vet jeg ikke. Man kan ha opp til 6 stykker i HomeSeer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
Arnesen
Leser jeg denne tabellen riktig, med at jo mørkere fargen er jo dårligere går protokollene sammen?
at eks. "Rubicson" er dårlig match med "AC"?
Lenke til kommentar
Del på andre sider
4 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.