DiderikFrom Skrevet 23. desember 2016 Skrevet 23. desember 2016 (endret) I går kveld begynte Alexa å svare at mine HomeSeer devicer ikke responderer. Det er allerede to tråder på board.homeseer.com http://board.homeseer.com/showthread.php?t=186019 http://board.homeseer.com/showthread.php?t=186021 der flere rapporterer det samme uten noen konklusjon, mens andre ikke har problemer. Er det andre her som har problemer, og som kanskje skjønner hva som er problemet? Endret 23. desember 2016 av DiderikFrom Siter
Moskus Skrevet 23. desember 2016 Skrevet 23. desember 2016 Ser ut som om det kan løses med å fjerne HomeSeer Skill'en, legge den til på nytt og kjøre Discover Devices på nytt. Siter
DiderikFrom Skrevet 23. desember 2016 Forfatter Skrevet 23. desember 2016 Ja, ser noen har gjort det med suksess. Jeg har dog mange groups og det tar laaang tid å legge inn igjen dersom jeg mister disse. Mister man innhold i groups, da? Dessuten vet vi jo ikke om det bare skjer igjen? Siter
DiderikFrom Skrevet 23. desember 2016 Forfatter Skrevet 23. desember 2016 Da bet jeg i det sure eplet: slette HomeSeer skill'en og la alt inn på nytt. Det ser ut til å funke her, men ser på homeseer-forumet at mange ikke har fått det til å funke allikevel. Jeg tipper det har vært en uannonsert oppdatering et sted. Er det bare meg som har slitt? Siter
Moskus Skrevet 24. desember 2016 Skrevet 24. desember 2016 Nei, har det samme her. Får gjøre det jeg også. Siter
mk1 black limited Skrevet 25. desember 2016 Skrevet 25. desember 2016 Samme her også. Virker fint etter å ha lagt til skill på nytt. Siter
Fermate Skrevet 28. desember 2016 Skrevet 28. desember 2016 Jeg la ikke til skill på nytt men oppdaget at devicelista på alexa.amazon.com hadde duplikater av devicene mine hvor noen var merket offline. Fjernet dem med "Forget all devices and groups" og kjørte discover på nytt og nå funker det. (Angrer på at jeg ikke bare testet å fjerne de som var offline først) Siter
DiderikFrom Skrevet 28. desember 2016 Forfatter Skrevet 28. desember 2016 Jeg synes det er mye rart med Alexa nå. Hun bare kvitterer med to toner (selv om hun hører meg riktig, bekreftet i loggen) på "turn on day mode". Dersom jeg endrer navn på gruppen "Day mode" til noe annet, funker det fint. "Night mode" funker fortsatt. Flere andre slike småting har jeg merket i det siste. Siter
Moskus Skrevet 28. desember 2016 Skrevet 28. desember 2016 Jeg prøvde fjern alle devicer og legg til på nytt, men det hjalp ikke. Jeg måtte avinstallere og installere Skill/API på nytt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.