Evelen Skrevet 15. september 2021 Del Skrevet 15. september 2021 Til info https://www.kjell.com/no/produkter/smarte-hjem/kontroller/conbee-ii-zigbee-kontroller-for-usb-p51419 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelen Skrevet 16. september 2021 Forfatter Del Skrevet 16. september 2021 Salg over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 16. september 2021 Del Skrevet 16. september 2021 3 hours ago, Evelen said: Salg over Doh... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guahtdim Skrevet 16. september 2021 Del Skrevet 16. september 2021 Tja, det ser ut som om man får registrert prisen, men beskjeden er at produktet ikke lenger er på lager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mk1 black limited Skrevet 17. september 2021 Del Skrevet 17. september 2021 Hent i butikk fungerer her, hvis man har en butikk i nærheten med den på lager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zulboom Skrevet 26. september 2021 Del Skrevet 26. september 2021 (endret) Hmm. Det ser jo ut til at den er på nettlager no i alle fall (50+) og at kampanjen varar ut september. Sjå 2x skjermdumpar frå Kjell: Endret 26. september 2021 av Zulboom Tilleggsinformasjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelen Skrevet 26. september 2021 Forfatter Del Skrevet 26. september 2021 Hadde alt ConBeeII som jeg kjøpte for en måneds tid siden på Kjell, kjøpte så en ny, og returnerte den omgående i en annen Kjell butikk med gammel kvittering Så da fikk jeg min for rabattert pris til slutt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guahtdim Skrevet 28. september 2021 Del Skrevet 28. september 2021 Det ser tomt ut nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.