Dipso Skrevet 16. september 2021 Skrevet 16. september 2021 Har lagt til enhetene og får opp temperatur og status fra dem, men når jeg prøver å endre temperatur i app, så skjer det ikke noe i termostaten. En "poll" viser at target temp er uendret. Hvis jeg kjører en "Reconfiggure" så ser det ut som Target Temp blir endra, men den skifter tilbake igjen etter kun kort tid. Siter
Moskus Skrevet 19. september 2021 Skrevet 19. september 2021 Kjenner ikke FutureHome Classic, men det skal være mulig å få til med FutureHome. Det kan være du må høre med FH support. Z-TRM3 har litt problemer med setpoint tidligere, men FutureHome skulle vel alltid klare det? Siter
Dipso Skrevet 20. september 2021 Forfatter Skrevet 20. september 2021 Moskus skrev (På 19.9.2021 den 16.13): Z-TRM3 har litt problemer med setpoint tidligere, men FutureHome skulle vel alltid klare det? Jeg har funnet en del tråder som tilsier at det har vært noe trøbbel med det ja, og symptomene er jo veldig like. Har sendt en mail til futurehome og venter på svar fra dem. Siter
Leif1234 Skrevet 16. desember 2021 Skrevet 16. desember 2021 Hei, jeg sliter med akkurat samme problemet. Har du fått et godt svar fra Futurehome? Siter
Dipso Skrevet 16. desember 2021 Forfatter Skrevet 16. desember 2021 Leif1234 skrev (7 timer siden): Hei, jeg sliter med akkurat samme problemet. Har du fått et godt svar fra Futurehome? Ah jepp, glemte å oppdatere denne. Tok kontakt med support som fiksa litt på oppsett og oppdaterte et par ting på boksen. Jeg måtte parre et par enheter på nytt for å få det helt i mål, men nå har det fungert utmerket siden. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.