Moregela Skrevet 20. september 2021 Skrevet 20. september 2021 Hei. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan endre oppdateringsfrekvens på en zigbee enhet med bruk av Home Assistant / Deconz ? Har googlet mye, men finner ikke utav det. Altså en enhet som oppdaterer strømforbruk hvert sekund, ønsker jeg eksempel å endre til gjerne hvert 5 min eller noe:) Mvh Morten Siter
ZoRaC Skrevet 21. september 2021 Skrevet 21. september 2021 Det kommer litt an på enheten, men det kan evt endres via deCONZ (altså desktop-programmet, ikke webgrensesnittet (som heter Phoscon)). Hvilke enhet er det? Siter
Moregela Skrevet 21. september 2021 Forfatter Skrevet 21. september 2021 Takk for svar:) Det gjelder eksempel Develco Smart Plug Mini. (og Apex Smart plug om du vet den også!?) Har installert deconz som du kan se i vedlagt skjermbilde Siter
ZoRaC Skrevet 21. september 2021 Skrevet 21. september 2021 Moregela skrev (1 time siden): Det gjelder eksempel Develco Smart Plug Mini. (og Apex Smart plug om du vet den også!?) Jeg laget faktisk en issue om Apex på Github'en deres. Ikke testet noe mer, men det skal være mulig å endre rapporteringen nå: https://github.com/dresden-elektronik/deconz-rest-plugin/issues/4532 2 Siter
Moregela Skrevet 24. september 2021 Forfatter Skrevet 24. september 2021 Takk for svar:) Fikk det til på begge modeller:) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.