Mastiff Skrevet 21. september 2021 Skrevet 21. september 2021 Jeg kom på at dette måtte være veldig greit når man har ID Lock, bare å holde hånden bort til låsen! Mastiffen vår, Khaleesi, er jo chippet, og hun har ingen bivirkninger av det, så det må jo være trygt! https://www.tv2.no/underholdning/14241047/ Siter
stei Skrevet 21. september 2021 Skrevet 21. september 2021 Noen som vet om det er mulig å få tak i klokkerem til Garmin Phenix som inneholder chip? Tenker det er greiere enn å chippe seg selv, og klokka er jo på armen likevel... Siter
Mastiff Skrevet 21. september 2021 Forfatter Skrevet 21. september 2021 Det kommer jo an på om man går med klokke... Det har jeg ikke siden rundt 2000, da mobilen overtok. Siter
kåres Skrevet 21. september 2021 Skrevet 21. september 2021 Det virker jo ganske spennende og bruksområdet vil sannsynligvis bare øke. Men hvor finner man noen som gjør dette? En drøy tusenlapp er jo ikke mer enn at det kunne vært interessant å teste. Om ikke annet så for å låse opp idLock'en enn så lenge😀 Siter
Mastiff Skrevet 21. september 2021 Forfatter Skrevet 21. september 2021 Det gjøres visst på tatoveringssjapper. Jeg vet ikke om du har noen der du bor, men i større byer fins det iallfall. Til og med i lille Mandal... Siter
kåres Skrevet 21. september 2021 Skrevet 21. september 2021 Joda, opptil flere i nærheten her. Trodde kanskje det var utvalgte sjapper, men da er det jo bare å ta turen og forhøre seg litt👍🏻 Siter
AndreasLie Skrevet 22. september 2021 Skrevet 22. september 2021 Har skjønt at ikke alle chiper funker med yale doorman. Noen som vet om en som funker med yale? Siter
Hr Kotelett Skrevet 26. september 2021 Skrevet 26. september 2021 Er en på forumet som har gjort det, lurer på om det er han som har mekket Teslaseer? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.