Frankh Skrevet 22. september 2021 Skrevet 22. september 2021 Hei, Noen som har vært borti at man ikke får gjort alle option i events? Her forsvinner muligheten for å sette ønsket temperatur ned slik at man ikke kan velge. Ser ikke muligheten for å kunne scrolle i selve eventen. Siter
SveinHa Skrevet 23. september 2021 Skrevet 23. september 2021 (endret) Versjonsnummer? Jeg kom i skade for å installere siste beta (4.2.0.8) og fikk en del merkelige og alvorlige feil som at enkelte devicer ikke dukker opp i drop-down lister. Du kan jo også prøve med en annen nettleser. Endret 23. september 2021 av SveinHa 1 Siter
Frankh Skrevet 23. september 2021 Forfatter Skrevet 23. september 2021 SveinHa skrev (10 timer siden): Versjonsnummer? Jeg kom i skade for å installere siste beta (4.2.0.8) og fikk en del merkelige og alvorlige feil som at enkelte devicer ikke dukker opp i drop-down lister. Du kan jo også prøve med en annen nettleser. Jeg kjører siste versjon (4.2.0.0) Ikke beta. Men jeg gjorde som du sa, og i Edge så virket det. Helt fantastisk Dette dreide seg om My Weather plugin. Testa både i Chrome og Explorer uten hell. Takk for hjelpen Frank 1 Siter
Moskus Skrevet 24. september 2021 Skrevet 24. september 2021 Chrome og Edge er vel 99.98% like? Men det er dårligere støtte i IE for fancy javascript og CSS... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.