Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Er det noen som kan fortelle om og hvordan man endrer på rekkefølgen til "child devices" i HS4?

1452644655_Screenshot2021-10-04at22_00_08.thumb.png.01971ab83f2f00578e2ee8115a6f1000.png

Jeg ønsker feks å flytte opp nederste "Gang........delay(2093)" etpar hakk opp. Har klart å stokke om knappene internt i en child device, men ikke seg i mellom.

Endret av Fjosepose
Skrevet (endret)
Fjosepose skrev (14 timer siden):

Hei

Er det noen som kan fortelle om og hvordan man endrer på rekkefølgen til "child devices" i HS4?

Jeg ønsker feks å flytte opp nederste "Gang........delay(2093)" etpar hakk opp. Har klart å stokke om knappene internt i en child device, men ikke seg i mellom.

Du kan bare dra de opp og ned her ved hjelp av piler eller de 6 prikkene.
image.thumb.png.3f359b7dad2738b5e886287fa0dbba74.png

her kan du også velge hva som skal vises på forsiden:

De som har ! vises på Device-"kortet" i grid mode:
image.png.7746d9d549c3caffbfd0462bfd050187.png

Endret av toby_77
  • Like 1
  • Thanks 2
Skrevet
4 hours ago, Fjosepose said:

Ja, nå er det på tide å skrote tastafonen😃

Vent... har ikke du interntelefon hjemme?! Hvordan klarer du deg i hverdagen?

Skrevet

Noen som vet om man kan endre rekkerølge på devices i grid modus?

Slik at jeg f. eks hadde fått lys øverst, så sensorer, så brytere osv....

Skrevet
MrE skrev (1 time siden):

Noen som vet om man kan endre rekkerølge på devices i grid modus?

Slik at jeg f. eks hadde fått lys øverst, så sensorer, så brytere osv....

min erfaring er oppskriften lenger opp i denne tråden endrer rekkefølgen på features/Child devices i både list og grid mode. Opplever du noe annet?

Skrevet

Nei, men vil endre rekkefølgen på nodene i grid mode / list mode. :) Altså devices, ikke child devices.

Da kunne grid mode fort erstattet behovet for HSTouch på en tablet i inngangspartiet f. eks..

Skrevet
MrE skrev (39 minutter siden):

Nei, men vil endre rekkefølgen på nodene i grid mode / list mode. :) Altså devices, ikke child devices.

Da kunne grid mode fort erstattet behovet for HSTouch på en tablet i inngangspartiet f. eks..

da er jeg med ;)

nei rekkefølgen på disse er vel primært ut fra sorteringen så for å endre på de så må man vel sette en navngivning som gir rett sortering:
image.png.fe00d311dddea4cc3deee91830b9a674.png

Men her er det vel Homeseer mobile appen skal løse noe? Jeg har selv ikke brukt den så mye så vet ikke om det løser problemet ditt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.