Christian Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Er det noen som har ett sammenligningsgrunnlag for Fibaro og Nexa zwave dimmere ? Hva er fordeler ulemper for de to ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Om jeg ikke har misforstått så er nexa z wave enheter rebranding av en eksisterende z wave produsent. Så eventuelt kan en søke opp erfaringer på det originale produktet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shen Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Everspring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Nexa er rebranding av Everspring, ja. Jeg har ikke prøvd Everspring mikromoduler, men jeg har hatt noen Everspring plugin-dimmere (fordi de var eneste alternativ). Jeg kommer ikke til å kjøpe flere før jeg må, og andre sier de er "geniale". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariusko Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Nexa sine z-wave-dimmere er vel triac-dimming (leading edge) og vil ikke være egnet til å dimme særlig annet enn glødepærer (resisitiv og induktiv last), ikke LED og elektroniske trafoer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.