Frode H Skrevet 18. oktober 2021 Skrevet 18. oktober 2021 har en hs3 pro lisens liggende som ikke er i bruk. lurer pÄ om jeg i nytt hus nÄ ,skal prÞve meg pÄ homeseer igjen og tenker da at jeg kan oppgradedre lisensen til en hs4. Har noen spÞrsmÄl.  1: zwave -  fremdeles UZB1 eller AeoTech Z-stick som gjelder?   zigbee - ser nortek husbzb-1 kun er for amerikanske frekvenser, sÄ ikke noe hÄp om Ä fÄ zwave og zigbee i samme stick?  2: Somfy io motorer , kan de styres direkte eller mÄ man gÄ en omvei gjennom thahoma eller lodde en pille til en fjernkontroll  3:finnes det mulighet for Ä koble sammen blueris videoovervÄking til homeseer ?  4:Hs touch designer , kan man laste ned skins, eller maler som er litt up to date , eller mÄ man lage fra scratch selv.     Siter
bjwanvik Skrevet 18. oktober 2021 Skrevet 18. oktober 2021 Blue Iris integreres fint mot HomeSeerđ jeg setter den i en annen profil nĂ„r HomeSeer merker at jeg ikke er hjemme f.eks. Siter
Moskus Skrevet 19. oktober 2021 Skrevet 19. oktober 2021 21 hours ago, Frode H said: kun er for amerikanske frekvenser, sÄ ikke noe hÄp om Ä fÄ zwave og zigbee i samme stick? Ikke pr. dags dato, nei.  21 hours ago, Frode H said: 4:Hs touch designer , kan man laste ned skins, eller maler som er litt up to date , eller mÄ man lage fra scratch selv. Det er noe skins-muligheter, men HStouch er laget for Ä settes opp per installasjon. Det er litt jobb...  Men kjekt nÄr det er gjort.  Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.