Frode H Skrevet 18. oktober 2021 Skrevet 18. oktober 2021 har en hs3 pro lisens liggende som ikke er i bruk. lurer på om jeg i nytt hus nå ,skal prøve meg på homeseer igjen og tenker da at jeg kan oppgradedre lisensen til en hs4. Har noen spørsmål. 1: zwave - fremdeles UZB1 eller AeoTech Z-stick som gjelder? zigbee - ser nortek husbzb-1 kun er for amerikanske frekvenser, så ikke noe håp om å få zwave og zigbee i samme stick? 2: Somfy io motorer , kan de styres direkte eller må man gå en omvei gjennom thahoma eller lodde en pille til en fjernkontroll 3:finnes det mulighet for å koble sammen blueris videoovervåking til homeseer ? 4:Hs touch designer , kan man laste ned skins, eller maler som er litt up to date , eller må man lage fra scratch selv. Siter
bjwanvik Skrevet 18. oktober 2021 Skrevet 18. oktober 2021 Blue Iris integreres fint mot HomeSeer🙂 jeg setter den i en annen profil når HomeSeer merker at jeg ikke er hjemme f.eks. Siter
Moskus Skrevet 19. oktober 2021 Skrevet 19. oktober 2021 21 hours ago, Frode H said: kun er for amerikanske frekvenser, så ikke noe håp om å få zwave og zigbee i samme stick? Ikke pr. dags dato, nei. 21 hours ago, Frode H said: 4:Hs touch designer , kan man laste ned skins, eller maler som er litt up to date , eller må man lage fra scratch selv. Det er noe skins-muligheter, men HStouch er laget for å settes opp per installasjon. Det er litt jobb... Men kjekt når det er gjort. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.