Moskus Skrevet 11. oktober 2017 Skrevet 11. oktober 2017 12 minutter siden, Squirrel skrev: Kommer an på. Kontoret er kanskje det mest brukte rommet, og jeg har alltid lyset av når jeg sitter foran pcen. Jeg har en trykkmatte for å holde lyset på, men samme teknik kan jo brukes for å skru det av... Siter
clio75 Skrevet 22. mai 2018 Skrevet 22. mai 2018 Jeg har et kjøkken med 3 lyskilder. Kan jeg sette opp denne slik at Gruppe 2, 3,4 er mot enkelt lamper, mens gruppe 5 tar alle lamper sammen (av.på. Dimmer nivå) ? har fibaro dimmer 2 og Fibaro dimmer RGBW Eller kan man bare assosiere en enhet en gang ? Siter
Tverfyll Skrevet 22. mai 2018 Skrevet 22. mai 2018 Det går helt fint! jeg har satt det opp slik hos meg. 1 Siter
hkmod25 Skrevet 22. mai 2018 Skrevet 22. mai 2018 Bare pass på at både kontroller og nåder som skal assosieres er inkludert i nettverket likt (dvs. enten som "secure" eller "non-secure"). Siter
clio75 Skrevet 22. mai 2018 Skrevet 22. mai 2018 5 minutes ago, hkmod25 said: Bare pass på at både kontroller og nåder som skal assosieres er inkludert i nettverket likt (dvs. enten som "secure" eller "non-secure"). Takk for tipset. Noen måte jeg kan se hva jeg har gjort med eksisterende noder ? Siter
ZoRaC Skrevet 22. mai 2018 Skrevet 22. mai 2018 1 minutt siden, clio75 skrev: Noen måte jeg kan se hva jeg har gjort med eksisterende noder ? Se pkt 4. Siter
hkmod25 Skrevet 22. mai 2018 Skrevet 22. mai 2018 2 timer siden, clio75 skrev: Jeg har et kjøkken med 3 lyskilder..... Fibaro dimmer RGBW P.S. Om du skal også assosiere en Fibaro RGBW enhet så svaret på spørsmål ang. "secure"/"non-secure" blir det eneste som er mulig: ALLE enheter MÅ bli inkludert som "NON-SECURE". Dette er på grunn at Fibaro RGBW modul har ikke støtte for SECURITY_CLASS og derfor kan bli inkludert i nettverket bare som en "NON-SECURE" node... Siter
clio75 Skrevet 22. mai 2018 Skrevet 22. mai 2018 3 minutes ago, hkmod25 said: P.S. Om du skal også assosiere en Fibaro RGBW enhet så svaret på spørsmål ang. "secure"/"non-secure" blir det eneste som er mulig: ALLE enheter MÅ bli inkludert som "NON-SECURE". Dette er på grunn at Fibaro RGBW modul har ikke støtte for SECURITY_CLASS og derfor kan bli inkludert i nettverket bare som en "NON-SECURE" node... Hmmm da må jeg bare finne ut hva dimmer 2 er includert som Takk Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.