Moskus Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 12 minutter siden, Squirrel skrev: Kommer an på. Kontoret er kanskje det mest brukte rommet, og jeg har alltid lyset av når jeg sitter foran pcen. Jeg har en trykkmatte for å holde lyset på, men samme teknik kan jo brukes for å skru det av... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clio75 Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Jeg har et kjøkken med 3 lyskilder. Kan jeg sette opp denne slik at Gruppe 2, 3,4 er mot enkelt lamper, mens gruppe 5 tar alle lamper sammen (av.på. Dimmer nivå) ? har fibaro dimmer 2 og Fibaro dimmer RGBW Eller kan man bare assosiere en enhet en gang ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tverfyll Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Det går helt fint! jeg har satt det opp slik hos meg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hkmod25 Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Bare pass på at både kontroller og nåder som skal assosieres er inkludert i nettverket likt (dvs. enten som "secure" eller "non-secure"). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clio75 Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 5 minutes ago, hkmod25 said: Bare pass på at både kontroller og nåder som skal assosieres er inkludert i nettverket likt (dvs. enten som "secure" eller "non-secure"). Takk for tipset. Noen måte jeg kan se hva jeg har gjort med eksisterende noder ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 1 minutt siden, clio75 skrev: Noen måte jeg kan se hva jeg har gjort med eksisterende noder ? Se pkt 4. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clio75 Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Takk igjen @ZoRaC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hkmod25 Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 2 timer siden, clio75 skrev: Jeg har et kjøkken med 3 lyskilder..... Fibaro dimmer RGBW P.S. Om du skal også assosiere en Fibaro RGBW enhet så svaret på spørsmål ang. "secure"/"non-secure" blir det eneste som er mulig: ALLE enheter MÅ bli inkludert som "NON-SECURE". Dette er på grunn at Fibaro RGBW modul har ikke støtte for SECURITY_CLASS og derfor kan bli inkludert i nettverket bare som en "NON-SECURE" node... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clio75 Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 3 minutes ago, hkmod25 said: P.S. Om du skal også assosiere en Fibaro RGBW enhet så svaret på spørsmål ang. "secure"/"non-secure" blir det eneste som er mulig: ALLE enheter MÅ bli inkludert som "NON-SECURE". Dette er på grunn at Fibaro RGBW modul har ikke støtte for SECURITY_CLASS og derfor kan bli inkludert i nettverket bare som en "NON-SECURE" node... Hmmm da må jeg bare finne ut hva dimmer 2 er includert som Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.