ProphetSe7en Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 Har tenkt å gå for heatit z-trm3 på kjøkkenet, men resten av brytere og kontakter er sorte Elko plus. Noen som vet om fargen på sort Elko plus og heatit z-trm3 sort passer sammen? Eventuelt noen andre termostater i sort som matcher? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Fredrick Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 Har kun en sort av første versjon, men vil våge meg på å gjette at det er samme. Den står i sort Elko-Plus ramme. Jeg kan ikke se fargeforskjell her. Selve fronten er jo blank, så den skiller seg litt ut kanskje, men rammen er helt lik som Elko Plus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 ProphetSe7en Skrevet 24. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2021 Kan du dele ett bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Ant Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 ProphetSe7en skrev (2 timer siden): Kan du dele ett bilde? What? Så heatit passer i Elko plus ramme!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 ProphetSe7en Skrevet 25. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2021 Ant skrev (6 timer siden): What? Så heatit passer i Elko plus ramme!? Ja det vet jeg at de gjør, har flere av de hvite i dobbel/trippelramme. Fargen jeg er bekymret for Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Fredrick Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 (endret) ProphetSe7en skrev (10 timer siden): Kan du dele ett bilde? Lider av at jeg har en gammel og billig telefon om dagen, så det er ikke akkurat kvalitetsbilder.. Endret 25. oktober 2021 av Fredrick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 ProphetSe7en Skrevet 25. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2021 Takker. Det passet jo fint inn med tanke på farge. Da kan en kanskje anta at Heatit Plastkit Z-Dim Sort matcher på farge med Elko plus også 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 hakons Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 1 hour ago, ProphetSe7en said: Takker. Det passet jo fint inn med tanke på farge. Da kan en kanskje anta at Heatit Plastkit Z-Dim Sort matcher på farge med Elko plus også 🙂 Ellers er det vel flere som har rapportert at man kan bruke vanlig Elko Plus dimmer-kit av plast på Z-Dim ved å rive av en tapp bak. Disse er rimeligere og garantert identiske i farge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 ProphetSe7en Skrevet 25. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2021 De hvite er rimeligere, på sort er der vel rundt 150 kr I forskjell. Fikk Elko sitt kit til å passe, men var på mm en fikk kontakt med gjengene for å skru det sammen. På en annen side så vil jo både dimmer og termostat være det eneste som skal inn på den veggen utenom et stikk langs gulvet 1.5 meter unna, så sånn sett er det ikke kritisk at fargen matcher 100% så lenge det matcher rammen det skal inn i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
ProphetSe7en
Har tenkt å gå for heatit z-trm3 på kjøkkenet, men resten av brytere og kontakter er sorte Elko plus.
Noen som vet om fargen på sort Elko plus og heatit z-trm3 sort passer sammen?
Eventuelt noen andre termostater i sort som matcher?
Lenke til kommentar
Del på andre sider
8 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.