Ford4fun Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Hei! Vi har Nobø varmestyring til panelovner og gulvovner på hytta, og holder på med appen som følger med. Dette systemet er ikke så veldig smart, så jeg trenger noen eksterne følere jeg kan følge med på romtemperatur før vi skal opp dit. Noen tips? Har Google Home der oppe, om det kan hjelpe. Selvfølgelig wifi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 stigvi Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Ford4fun skrev (27 minutter siden): Hei! Vi har Nobø varmestyring til panelovner og gulvovner på hytta, og holder på med appen som følger med. Dette systemet er ikke så veldig smart, så jeg trenger noen eksterne følere jeg kan følge med på romtemperatur før vi skal opp dit. Noen tips? Har Google Home der oppe, om det kan hjelpe. Selvfølgelig wifi! Nobø har eksterne temperaturfølere. Den heter switch. Knytter du denne opp til er rom så vil ovnene regulere etter denne og du får også vist temperatur i Nobø appen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 mrkaasa Skrevet 2. november 2021 Del Skrevet 2. november 2021 stigvi skrev (På 25.10.2021 den 22.33): Nobø har eksterne temperaturfølere. Den heter switch. Knytter du denne opp til er rom så vil ovnene regulere etter denne og du får også vist temperatur i Nobø appen. Vet du om den tempen også er synlig i Nobø integrasjon? Pynobo/hanobo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 stigvi Skrevet 2. november 2021 Del Skrevet 2. november 2021 mrkaasa skrev (9 minutter siden): Vet du om den tempen også er synlig i Nobø integrasjon? Pynobo/hanobo? Det er den. Akkurat den biten ble implementert av meg. Må jo ha slikt på plass ........ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Ford4fun Skrevet 20. november 2021 Forfatter Del Skrevet 20. november 2021 Og de er vel og bra, men dyre... Fra 599 pr stk... Hadde håpet man kunne bruke f.eks Aqara til 149kr stk mot noe annet igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 mrkaasa Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Shelly har en på wifi, som ikke krever Hub, til 300kr. Hvis du har (eller skal skaffe) hub med zigbee eller zwave er det enda flere muligheter. https://www.prisjakt.no/product.php?p=5241422 Fordel med nobø sin er at du kan få panelovnene til å bruke den som referanse. Og du slipper å jo bruke enda en app. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
Ford4fun
Hei!
Vi har Nobø varmestyring til panelovner og gulvovner på hytta, og holder på med appen som følger med. Dette systemet er ikke så veldig smart, så jeg trenger noen eksterne følere jeg kan følge med på romtemperatur før vi skal opp dit.
Noen tips?
Har Google Home der oppe, om det kan hjelpe.
Selvfølgelig wifi!
Lenke til kommentar
Del på andre sider
5 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.