PerH Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Da er det på tide å pusse opp stua, og med mye vindusflater ser jeg ikke så mange alternativer til innfelte spot'er i taket for å få god belysning. Jeg har prøvd noen billige versjoner tidligere, og har enda ikke hatt noen jeg er fornøyd med. Hva har dere brukt, og er fornøyd med? Tenker da på varmhvite LED downlights som dimmer bra og varer lenge.. Er det AC eller DC som gjelder for dette? Alle erfaringer mottas med takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 6. november 2021 Del Skrevet 6. november 2021 AC 230V. Uansett merke: Skaff noen med "Dim to warm". Det er veldig deilig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PerH Skrevet 22. november 2021 Forfatter Del Skrevet 22. november 2021 Nytt spørsmål: Man kan kjøpe downlights som f.eks denne, men den må vel byttes i sin helhet når den slukker for godt.. Er det ikke da bedre å kjøpe noe slikt med MR16/GU10 som kan byttes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Vi gikk for hel-integrerte spotter. Så slipper man GU10-pærer, og bl.a. to-polt brudd i våtrom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PerH Skrevet 24. november 2021 Forfatter Del Skrevet 24. november 2021 Endte opp med det jeg også, så får jeg håpe at 40k timer innfris! Slo til på black week tilbud på elDirekte, 179kr stk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.