steyr Skrevet 5. november 2021 Del Skrevet 5. november 2021 Hei, Vil en PoE injector som er koblet mellom Altibox og en 48port switch potensielt gi strøm til alle de 48portene? Isåfall, hvilken PoE injector anbefales? Eller må/bør jeg skifte switch som støtter PoE? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TMB Skrevet 5. november 2021 Del Skrevet 5. november 2021 (endret) Du kan ikke strømforsyne portene på en switch ved å koble en PoE-injektor på opplinkporten på en switch (noen få, mindre switcher har denne funksjonaliteten, men ikke en 24/48-porters). Du vil ikke få PoE ut av noen av portene. PoE-adapteret vil ikke gi noe strøm til switchen da switchen ikke vil "be" om PoE fra injektoren engang. Du har to alternativer: 1. Kjøp en switch med PoE på noen eller alle portene 2. Bruk 48 PoE-injektorer Endret 5. november 2021 av TMB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steyr Skrevet 5. november 2021 Forfatter Del Skrevet 5. november 2021 Det var det jeg fryktet, da må jeg kjøpe ny switch. Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.