ProphetSe7en Skrevet 10. november 2021 Skrevet 10. november 2021 Ser disse er billigere enn elko sine pluss kontakter, men de ser jo helt identisk ut. Noen som vet om det er forskjell i sortfarge på Elko og SG sine stikk? https://nordic-led.no/produkt/sg-stikkontakt-innfelt-dobbel-m-jord-sort/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=11847379348&utm_content=116834912362&utm_term=&gclid=CjwKCAiA1aiMBhAUEiwACw25MdntywxeUcioAkYAlCUSKKOI9ExZugb5Q3_dHDGd97Nu2B6FPjdShRoCD_0QAvD_BwE Siter
Kenny1000 Skrevet 12. november 2021 Skrevet 12. november 2021 De sorte er sorte, jeg klarer i alle fall ikke se forskjell på fargen. Men de hvite har litt nyanse forskjell, mener elektrikeren min sa SG sin er alpin/ polar hvit, altså litt klarer hvit. Men, det geniale med SG sine er at de IKKE har den støvsamlende kanten på toppen, den er helt slett. Ser helt klart bedre ut, imo... Siter
ProphetSe7en Skrevet 20. november 2021 Forfatter Skrevet 20. november 2021 Må si meg enig med deg. I tillegg er de billigere som er et stort pluss. Har du noen erfaring med rammene til sg opp mot Elko plus sine? Trenger flere kombinasjonsrammer, og klarer meg uten støvkanten der også om de ellers tar seg bra ut Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.