Ravn Skrevet 12. november 2021 Del Skrevet 12. november 2021 Plutselig får jeg ikke strømpriser fra entsoe api, og heller ikke fra norway-power.ffail.win. Får fint fra i går og lengre tilbake, men ikke i dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ravn Skrevet 12. november 2021 Forfatter Del Skrevet 12. november 2021 *bump* Ingen som henter spotpriser fra entsoe eller norway-power.ffail.win ? Noen som har alternativt sted å (lovlig) hente dagens spotpriser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hårek Skrevet 12. november 2021 Del Skrevet 12. november 2021 Fikk ikke data fra Entsoe før ca klokken 13 i dag. Er OK nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ravn Skrevet 12. november 2021 Forfatter Del Skrevet 12. november 2021 Hårek skrev (1 time siden): Fikk ikke data fra Entsoe før ca klokken 13 i dag. Er OK nå. Hmm, jeg får fremdeles ikke data. Men satser på det kommer igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ravn Skrevet 12. november 2021 Forfatter Del Skrevet 12. november 2021 Virker når jeg prøvde nå, vet ikke hva det var. Får vel aldri en forklaring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hårek Skrevet 12. november 2021 Del Skrevet 12. november 2021 Entsoe har vært nede før også. Skjer av og til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ravn Skrevet 12. november 2021 Forfatter Del Skrevet 12. november 2021 (endret) Greit å vite. Har en god nabo, så har skrevet om scriptet mitt nå slik at hvis entsoe ikke gir meg noe fornuftig så henter den prisene fra tibber med naboens apinøkkel. Men skulle tro at NVE kunne gjort prisene tilgjengelig for privatpersoner... Vi betaler jo for det. Endret 12. november 2021 av Ravn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.