TomB Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Er det noen av dere som har de nye automatiske strøm-målerne fra Lyse som også har koblet til en Z-Wave enhet som leser av samme informasjon for hjemme-bruk? Hvilken løsning har dere eventuelt gått for? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomB Skrevet 15. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2017 Lite respons her, jeg håper jo at jeg ikke er den eneste som ønsker å gjøre dette men kan være at problemet er at det ikke er andre Lyse kunder som gjør dette. Jeg legger ved et bilde av min automatisk strømmåler, kanskje noen kjenner igjen modellen og/eller vet noe om hvordan jeg kan oppnå avlesning på denne modellen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Kan sjekke her om det er noe lignende du lurer på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomB Skrevet 15. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2017 Jeg tok en titt der, mye forskjellig. Jeg vurderer å bestille en sånn NorthQ "puls-måler" som teller blink, men etter å ha stirret på den blinkende dioden i mitt eget skal en stund så spør jeg heller her; Er det en fast "standard" på hvor ofte den blinker? Er det 1000 blink pr 1KWh eller er det 100, eller er det en annen standard? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Tror det ble diskutert i en av de trådene om smart måler. Eventuelt så vet energiselskapet det. Men antar noen av brukerene her vet det og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomB Skrevet 15. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2017 Just now, Hr Kotelett said: Tror det ble diskutert i en av de trådene om smart måler. Eventuelt så vet energiselskapet det. Men antar noen av brukerene her vet det og. Det var det jeg håpet på, at noen ganske allerede har gjort dette på tilsvarende måler fra Lyse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomB Skrevet 15. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2017 Jeg ser at det er 1000 imp/kWh, så det betyr sikkert 1000 blink pr kWh. Jeg fant denne i postene. Det er samme måler som meg, så jeg leser litt mer der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.