[email protected] Skrevet 21. november 2021 Skrevet 21. november 2021 (endret) Jeg trenger noen strømbrytere for utendørs bruk for å styre julebelysning. Kan jeg bruker Cleverio Mini fra Kjell og integrere disse med Homeseer? https://www.kjell.com/no/produkter/smarte-hjem/smarte-hjem-losninger/cleverio-smarte-hjem/cleverio-mini-fjernstrombryter-for-utendorsbruk-3000-w-4-pk.-p51584 Jeg har RFXCOM RFXtrx433E som jeg bruker til å styre en Somy RTS motor. Vil denne kunne styre disse fra Cleverio? Endret 21. november 2021 av [email protected] Siter
ZoRaC Skrevet 21. november 2021 Skrevet 21. november 2021 Siden det står at de er kompatible med Nexa så vil jeg si «sannsynligvis», men finner ikke Cleverio i RFXCOM-manualen… Siter
[email protected] Skrevet 22. november 2021 Forfatter Skrevet 22. november 2021 Det fungerte brillefint. Jeg la inn en Cleverio Mini som AC-modul (samme som Nexa). 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.