Knutarn Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Hei! Jeg har en del IP kameraer rundt huset. Finnes det en liten boks med HDMI jeg kan koble på en pcskjerm eller tv, som jeg kan følge med på alle kameraene? :) Fint og hatt i kjelleren in the mancave! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 ZoRaC Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Raspberry Pi med f.eks MotionEyeOS? https://randomnerdtutorials.com/install-motioneyeos-on-raspberry-pi-surveillance-camera-system/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 slippern Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Om du har en android tv, så er det bare å installere en app 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Knutarn Skrevet 4. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2021 Tenkt og bruke en PC skjerm med HDMI 22" noen anbefalinger til ferdig boks jeg kan feste bak skjermen som viser 4-5 kamerar ? Evt resberry pi. Men hvordan OS og program skal jeg bruke da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 SveinHa Skrevet 4. desember 2021 Del Skrevet 4. desember 2021 (endret) Her er mitt alternativ: En RPi med Android (Emteria) og HSTouch: Fjernstyres enten med et trådløst tastatur med touchpad eller VNC. Jeg kan velge selv å se kun kamera, enten et samlebilde av alle eller hvert enkelt i fullskjerm. I tillegg kommer aktuelt kamera opp i fullskjerm når bevegelsessensor registrerer noe. Helt suuupert synes jeg, eneste jeg savner litt er touchskjerm men det er nå litt begrenset hva som ligger i rotekassen... Vanlig PC-skjerm med foten hengende bak bordet så den står veldig støtt. Kameraene er koblet til BlueIris og bildene i HSTouch hentes enkelt derfra live. Endret 4. desember 2021 av SveinHa 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
Knutarn
Hei!
Jeg har en del IP kameraer rundt huset.
Finnes det en liten boks med HDMI jeg kan koble på en pcskjerm eller tv, som jeg kan følge med på alle kameraene? :)
Fint og hatt i kjelleren in the mancave! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider
4 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.