Evelen Skrevet 3. januar 2017 Skrevet 3. januar 2017 Sliter velidg med at ofte så kan jeg ikke slette quotes om jeg har feil-quotet noe, kan fjerne innholdet, men ikke selve quoten, hjeler ikke å oppdatere siden, for forumet husker hva jeg har skrevet. Sliter også med at om jeg har quotet noe, men skal skrive noe over er det ofte umulig å få det til på noen måte. Håper dere kan rette opp i det, f.eks ved mulighet for å skrive og redigere svar i BB-kode eller tilsvarende uten formatering. Siter
Moskus Skrevet 3. januar 2017 Skrevet 3. januar 2017 Det er en funksjon her som er rett og slett genial når det gjelder sitering. Man markerer setningen, og velger "Siter dette". Sitatet blir satt inn der du har markøren i "skriv innlegg"-feltet. Seriøst, alle forum burde ha denne funksjonen. Men ellers er ikke BB-kode bare-bare på IPB-forumer, visstnok. 2 Siter
Fermate Skrevet 27. januar 2017 Skrevet 27. januar 2017 WOW Den funksjonen visste jeg ikke om.. Vi må få samlet slike tips om bruk (som å skrive @BrukerNavn ) på et passende sted her! Siter
Evelen Skrevet 27. januar 2017 Forfatter Skrevet 27. januar 2017 Dere har ikke skjønt problemet. Problemet er ikke at man kan sitere folk, eller flere folk. Problemet er at derom man klikker siter ved en feil er det vanskelig å slette sitatet igjen fra meldingsboksen. Det er også vanskelig å velge å skrive noe over der man har limt inn et sitat, eller av og til under. Av og til går det greit å fjerne, men ofte ikke. Siter
psv021 Skrevet 27. januar 2017 Skrevet 27. januar 2017 Det høres nettleser-relatert ut. Jeg har ingen problemer med å slette sitater, bruker stort sett IE11. Hvilken nettleser bruker du? Siter
Moskus Skrevet 28. januar 2017 Skrevet 28. januar 2017 11 timer siden, Evelen skrev: Dere har ikke skjønt problemet. Problemet er ikke at man kan sitere folk, eller flere folk. Problemet er at derom man klikker siter ved en feil er det vanskelig å slette sitatet igjen fra meldingsboksen. Nå har jeg nettopp testet med Chrome, og der var ikke noe veldig problem der heller... Men ja, hvis to sitater kommer veldig nære hverandre og sånt, så kan det være mer problematisk. Hvis man velger feil sitat så fungerer faktisk Ctrl+Z. Siter
iblis Skrevet 28. januar 2017 Skrevet 28. januar 2017 Hva om du trykker på Angre knappen? Går ikke siteringen bort da? Siter
Evelen Skrevet 28. januar 2017 Forfatter Skrevet 28. januar 2017 Jo... Første gang jeg ser den knappen da 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.