Salvesen Skrevet 3. januar 2017 Skrevet 3. januar 2017 Lurer på hvordan folk løser lyd fra systemet her inne? Har en rasp. pi 2 som kjører homeseer hjemme, jeg vill gjerne få en høytaler i hvert rom for å få lyd ut av homeseer. Hvordan bør jeg best løse dette? Føler meg litt låst da rasp. pi 2 ikke har blåtann også har jeg ikke kabler rundt om i leiligheten. Siter
DiderikFrom Skrevet 3. januar 2017 Skrevet 3. januar 2017 Mange muligheter Jeg bruker sonos med tilhørende HomeSeer-plugin. Mange bruker vel Squeezebox. Dersom du kjører pi2, er det vel en fil som heter speak.sh eller noe slikt. Det er lenge siden jeg har brukt den, men om jeg husker riktig, dytter homeseer hva en den vil si til speak.sh. Du modifiserer speak.sh slik at den gjør det du vil -- sender til squeezebox, airplay &c. Siter
Lazarus Skrevet 3. januar 2017 Skrevet 3. januar 2017 2 timer siden, Salvesen skrev: Lurer på hvordan folk løser lyd fra systemet her inne? Har en rasp. pi 2 som kjører homeseer hjemme, jeg vill gjerne få en høytaler i hvert rom for å få lyd ut av homeseer. Hvordan bør jeg best løse dette? Føler meg litt låst da rasp. pi 2 ikke har blåtann også har jeg ikke kabler rundt om i leiligheten. Jeg kjører chromecast audio med squeezebox server. Virker bra hos meg. ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.