Salvesen Skrevet 4. januar 2017 Skrevet 4. januar 2017 (endret) Vurderer å handle inn noen slike via kickstarter indiegogo kampanjen og ser at en kan få opp til 40% om en bestiller 20 stykk. Trenger jo ikke så mange selv, så om noen andre vurderer så kan vi jo spare litt på å gå sammen. Det blir ca 60$ 50$ + moms pr enhet, det må være god pris for rullegardin/lamell styring? De som har meldt interesse: Salvesen, 6 stykk Moskus, 3 stykk Evelen, 4 Gaute, 3 stykk Blodstrupmoen, 1 Håvardgj, 3 mk1 black limited, 4 nilsanmy, 2 Hr kotelett, 3 facebook gruppen, 50 bananfluen, 3 generalvirus,3 iceball, 5 Fredrick,3 LaStrada,4 Milankan, 4 Stianoh,2 ZoRac, 2 Totalt: 105 av 100 som minste mål Har nå 20x4!(uforpliktende) enheter i boks, har sendt mail til dem direkte med spørsmål om kjøp over 20 til samme pris/bedre, satser på de svarer snart. Kan jo alltids prøve å kjøre en 2 x 20 også så bare til å slenge seg på Dette gikk jo over all forventning! Link til kampanjen: https://www.indiegogo.com/projects/movez-motorize-blinds-and-shades-gadget/ Ser at det er indiegogo de har lagt ut produktet på, ikke kickstarter! OPPDATERING: Da har jeg fått svar fra Teptron, de kan tilby oss 10% mer om vi bestiller over 100 enheter. Da blir det 50$+moms pr enhet. Forsending er etter hva jeg forstår gratis, men det bli jo litt logistikk med å få sendt de rundt til de forskjellige så noen kroner må en nok regne med. For å forsikre meg at alle er kjent med kampanjen er produktet ikke klart enda, estimert levering er i Mars. Ellers refererer jeg til indiegogo sine sider for full info om kampanjen Hadde vært fint om vi kunne fått bekreftet antallet vi trenger ila den nærmeste tiden, og forhåpentligvis klarer vi å nå 100 enheter og får 50% rabatt på ordren. Må bare takke for responsen, det er jo helt enormt! Endret 5. januar 2017 av Salvesen 2 Siter
Evelen Skrevet 4. januar 2017 Skrevet 4. januar 2017 Ca 675kr med moms. Melder uforpliktende interesse Siter
Salvesen Skrevet 4. januar 2017 Forfatter Skrevet 4. januar 2017 6 minutter siden, Evelen skrev: Ca 675kr med moms. Melder uforpliktende interesse Flott, jeg trenger en 4-5 selv så er vell rundt 15 "up for grabs" Siter
Moskus Skrevet 4. januar 2017 Skrevet 4. januar 2017 OK, da begynner jo prisen å bli mer interessant. Jeg kan ha 3 stk. 1 Siter
Salvesen Skrevet 4. januar 2017 Forfatter Skrevet 4. januar 2017 3 minutter siden, Moskus skrev: OK, da begynner jo prisen å bli mer interessant. Jeg kan ha 3 stk. Flott, oppdaterer med en liten liste i første post jeg for oversikt Siter
Gaute Skrevet 4. januar 2017 Skrevet 4. januar 2017 1 time siden, Salvesen skrev: Vurderer å handle inn noen slike via kickstarter kampanjen og ser at en kan få opp til 40% om en bestiller 20 stykk. Trenger jo ikke så mange selv, så om noen andre vurderer så kan vi jo spare litt på å gå sammen. Det blir ca 60$ + moms pr enhet, det må være god pris for rullegardin/lamell styring? Har du noe mer informasjon om disse? Link? Siter
Salvesen Skrevet 4. januar 2017 Forfatter Skrevet 4. januar 2017 4 minutter siden, Gaute skrev: Har du noe mer informasjon om disse? Link? Det glemte jeg ja, oppdaterer første posten med linken her er den også https://www.indiegogo.com/projects/movez-motorize-blinds-and-shades-gadget/ Siter
Moskus Skrevet 4. januar 2017 Skrevet 4. januar 2017 ... Indiegogo-kampanje, ikke Kickstarter mens du er i gang. Siter
Salvesen Skrevet 4. januar 2017 Forfatter Skrevet 4. januar 2017 1 minutt siden, Moskus skrev: ... Indiegogo-kampanje, ikke Kickstarter mens du er i gang. Ja så det først nå, oppdatert 1 Siter
Gaute Skrevet 4. januar 2017 Skrevet 4. januar 2017 Tar gjerne 3 stk om det er mulig å slenge seg på ☺ Siter
Salvesen Skrevet 4. januar 2017 Forfatter Skrevet 4. januar 2017 15 minutter siden, Gaute skrev: Tar gjerne 3 stk om det er mulig å slenge seg på Absolutt! En god del igjen til 20 Siter
Håvardgj Skrevet 4. januar 2017 Skrevet 4. januar 2017 dette så da brukbart ut, noe billigere enn om man skal konvertere rullgardinen med sett fra m.nu jeg vil gjerne ha 3 stk 1 Siter
Salvesen Skrevet 4. januar 2017 Forfatter Skrevet 4. januar 2017 31 minutter siden, Håvardgj skrev: dette så da brukbart ut, noe billigere enn om man skal konvertere rullgardinen med sett fra m.nu jeg vil gjerne ha 3 stk Oppdatert liste, da var vi snart i mål! Oppdaterte meg selv med en til da jeg vill ha styring av begge "aksene" på lamellene mine. Da er det bare 4 til så er vi i mål, hvor mange tenkte du på @Evelen? Siter
Evelen Skrevet 4. januar 2017 Skrevet 4. januar 2017 hmm, faktisk "opp til 4" om jeg skal være spandabel på meg selv, har 3 pasienner i stuen og et rullegardin på soverommet. Siter
Salvesen Skrevet 4. januar 2017 Forfatter Skrevet 4. januar 2017 39 minutter siden, Evelen skrev: hmm, faktisk "opp til 4" om jeg skal være spandabel på meg selv, har 3 pasienner i stuen og et rullegardin på soverommet. Si i fra om du bestemmer deg, i mens så slenger jeg over en mail til de ang bulk kjøp over 20 Siter
Salvesen Skrevet 4. januar 2017 Forfatter Skrevet 4. januar 2017 4 minutter siden, mk1 black limited skrev: Sett opp 4 til meg hvis mulig. Slenger deg inn på listen jeg, så får vi se hva de svarer 1 Siter
Evelen Skrevet 4. januar 2017 Skrevet 4. januar 2017 Kan jo være dem er villig til å redusere den enda mer ved enda flere kjøpere. Uansett, jeg melder interesse for 2 stk foreløbig, så får jeg se om jeg heller vil øke til 3-4 når tiden er inne. Siter
Salvesen Skrevet 4. januar 2017 Forfatter Skrevet 4. januar 2017 6 minutter siden, Evelen skrev: Kan jo være dem er villig til å redusere den enda mer ved enda flere kjøpere. Uansett, jeg melder interesse for 2 stk foreløbig, så får jeg se om jeg heller vil øke til 3-4 når tiden er inne. Ja jeg satser på at vi kan få til en god avtale om vi lander på en god del enheter, ser også de skriver at de som har delt rundt seg for å få folk til å kjøpe har fått enheter gratis i tillegg. Så vi kan jo håpe at vi er så heldige og får totalen enda lengre ned Slenger deg på listen med 2 enn så lenge, så ser vi når dagen kommer. Siter
Evelen Skrevet 4. januar 2017 Skrevet 4. januar 2017 Slik ser det ut hos meg, i stuen: Kunne det fungert å bruke en stk for begge de i det store vinduet tro? Blir jo noe mer belastning. Siter
Hr Kotelett Skrevet 4. januar 2017 Skrevet 4. januar 2017 Topp iniativ, sign me up for 3 stk (om mulig) 1 Siter
Salvesen Skrevet 4. januar 2017 Forfatter Skrevet 4. januar 2017 6 minutter siden, Evelen skrev: Kunne det fungert å bruke en stk for begge de i det store vinduet tro? Mener jeg så noe om dette på youtube kanalen deres, finner den i indiegogo linken under kontakt. Det er ikke aktuelt for min del så jeg så ikke den videoen, men mener å ha sett noe slikt i sidesynet Siter
Evelen Skrevet 4. januar 2017 Skrevet 4. januar 2017 (endret) Ikke så mye på youtube, klikket meg igjennom alle deres videoer , denne forklarer at man kan gjøre det sidelengs: (har prøvd dra sidelengs selv, virker det, men betydelig tungere) Er det noen teknisk spesifikasjon for denne på hvor mye den faktisk kan løfte? Denne bilen så ikke så tung ut Endret 4. januar 2017 av Evelen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.